آموزش صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب

سلام. من (امیر مهدی صالحی ) مدیر این سایت هستم و در اینجا لینک دانلود تمامی برنامه هارا قرار میدهم.

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب

سلام. من (امیر مهدی صالحی ) مدیر این سایت هستم و در اینجا لینک دانلود تمامی برنامه هارا قرار میدهم.

با عرض سلام خدمت تمامی بینندگان این مطلبheart

 

اگر مطالبی که داخل کانال تلگرامی قرار داده می‌شوند را خوانده باشید، متوجه هستید که ما چند هفته پیش، به صورت بتا یک اپلیکیشن ساختیم که می‌تونید باهاش درخواست بررسی چنل بدید و...

هم اکنون من برای اپلیکیشن یک آپدیت ساختم که در ادامه قابلیت‌های جدیدی که در این آپدیت اضافه شده است را می‌بینید.

 

angelتغییرات اپلیکیشن در آپدیت جدید:

✓ افزوده شدن لوگو به اپلیکیشن... ادامه مطلب را بخوانید

✓ خذف (beta) از نام بالایی اپلیکیشن

✓ بهبود سازگاری اپلیکیشن با دستگاه شما

 

جهت دانلود آپدیت جدید اپلیکیشن ما، برروی متن زیر کلیک کنید👇

دانلود آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن ما به‌صورت کاملاً مستقیم

  • امیر مهدی salehi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی